Daca ati incheiat o comanda pe site sau prin alte mijloace electronice veti fi contactat telefonic ulterior acesteia in 1-3 zile lucratoare si vom stabili toate detaliile. Daca produsul nu este disponibil in stoc va vom informa pe mail de acest lucru.
Produsele pot fi disponibile in stoc si sunt expediate imediat, fapt ce este semnalizat in oferta detaliata pentru fiecare din ele sau disponibile in cateva zile la cele semnalizate "precomanda" si vor fi livrate imediat ce le avem in stoc, perioada ce variaza de la 2-3 zile pana la 2-4 saptamani. Exista posibilitatea ca produsele semnalizate "precomanda" sa nu revina in stoc si sa nu putem onora comanda, fapt ce il vom anunta pe mail imediat ce il constatam. In perioadele aglomerate ( Black Friday, Sarbatori de Craciun si Revelion, inceput de martie, Sarbatori de Paste) coletele pot veni cu intarzieri de pana la 15zile, este bine sa comandati foarte din timp daca faceti un cadou, exista riscul sa primiti coletul prea tarziu.
Expedierile prin Posta Romana sunt suspendate,in perioadele aglomerate precum lunile noiembrie, decembrie, ianuarie si inceputurile de sezon in general, livrarea va fi facuta de GLS Curier la cost de 20lei in orice localitate din tara. In aceasta situatie daca produsul este disponibil in stoc, coletul va fi expediat in ziua comenzii sau cel tarziu a doua zi si va ajunge la adresa dvs. in 1-2 zile lucratoare in functie de localitatea destinatara, iar plata se va face la intrarea in posesia coletului direct la curier. Livrarile se fac in toate localitatile din intreg teritoriul Romaniei la COST UNIC DE TRANSPORT DE 20LEI pentru un produs comandat, exceptie fac promotiile sau ofertele in care ShoeTique.ro va plateste transportul si sunt valabile numai la comenzile incheiate exclusiv pe site. Aveti posibilitatea sa verificati continutul coletului doar dupa ce il achitati, daca doriti sa aveti posibilitatea de verificare continut trebuie sa ne anuntati in prealabil, costul livrarii va creste cu 5 lei, iar daca apar inconveniente puteti suna la 0735.443.443 pentru rezolvarea acestora.
Politicile firmelor de curierat nu permit inmanarea produsului catre client invederea probarii acestuia, in caz de nepotrivire poate fi inlocuit de noi.
Costul de transport este unic indiferent de numarul de produse comandate.
Cumparatorilor care pentu orice motiv nu au putut receptiona coletul, iar acesta se intoarce la noi sub forma de retur, nu li se va onora o noua comanda decat dupa achitarea integral a contravalorii noii comenzi conform facturii pe care o vom trimite in format electronic.
Nu expediem in afara teritoriului Romaniei.
PRODUSELE SEMNALATE CA "LICHIDARE DE STOC", "ULTIMUL PRODUS", "PRET TEHNIC" SAU "PRET SPECIAL" NU BENEFICIAZA DE TRANSPORT GRATUIT CHIAR DACA IN SUBTOTALUL COMENZII PUTETI OPTA PENTRU ASTA!
In cazul returului unuia sau a mai multor produse pentru care ati beneficiat de transport gratuit sau cadou un accesoriu, acesta trebuie achitat sau returnat. Exceptie fac cazurile de schimb a produselor.
Daca produsul comandat nu este disponibil in stoc veti fi informat pe mail sau telefonic de acest fapt, iar la completarea stocului cu produsul dorit o sa fiti informat si o sa aveti intaietate in cumpararea acestuia.
Produsele extrasezon se livreaza cu intarzieri de pana la 30 zile lucratoare chiar daca figureaza "IN STOC" intru-cat sunt depozitate separat sau in anumite situatii nu pot fi livrate pana la intrarea in sezon.