Language
 Romana  English

Certificat de garantie

Certificat de garanție

Condiții generale de acordare a garanției:


Societatea noastră, în calitate de vânzător nu acorda garantie direct ci doar intermediaza rezolvarea posibilelor defectiuni de catre producatori/importatori. Perioada de garantie comerciala a produselor de incaltaminte comercializate de societatea noastra este de 30 de zile de la data achizitiei produsului. În condiții normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricație pe o perioadă egală cu durata medie de utilizare de 30 de zile de la data achiziționării.

Prezentul certificat de garantie comerciala este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata si modificata prin OG nr. 9/2016 și ale OG nr. 21/1992, privind protectia consumatorilor, republicata și modificata.

Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹  coroborat cu art. 16 si 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala oferita.

Prin prezenta, consumatorii sunt informati in mod nemijlocit ca durata medie de utilizare a produsului este de 30 de zile de la achizitie, caz in care garantia legala de conformitate acordata consumatorilor (astfel cum este aceasta notiune definita de art.2 pct. 2 din OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor este limitata la aceasta perioada, in conformitate cu dispozitiile art. 16² din Legea nr. 449/2003.

In cazul cumparatorilor persoane juridice este aplicabila doar garantia comerciala de 30 de zile de la achizitie.

Pentru acordarea garanției comerciale si respectiv a garantiei legale de conformitate este necesară respectarea stricta a instrucțiunilor precizate mai jos. In vederea unei utilizari cat mai indelungate a produselor de incaltaminte, recomandam alternarea purtatului a 2-3 perechi de încălţăminte. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate. Utilizarea produselor de incaltaminte comune (nespecializate) la exterior pe alte suprafete decat cele asfaltate, betonate sau placate poate provoca uzuri premature mai ales ale talpii ce nu fac obiectul garantiei. Temperaturile extreme pot provoca sau favoriza uzuri sau deteriorari ce nu fac obiectul garantiei. 

Garanţia se aplică doar în cazul în care cumparatorul face dovada achiziţiei produsului de la societatea noastra, sens in care este obligatorie prezentarea:

- facturii fiscale aferente produsului, precum si

- toate accesoriilor produsului.

Lipsa unuia dintre elementele de mai sus, poate duce la refuzul acordarii garantiei pana la prezentarea documentelor de mai sus.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei ne rezervam dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea transportului achitat de subscrisa pentru returul produsului reclamat ca fiind defect si a manoperei de investigare a produsului reclamat a fi afectat de vicii ascunse. Toate produsele reclamate ca fiind afectate de vicii ascunse vor fi supuse expertizei de specialitate. Garantia este valabila numai pe teritoriul Romaniei.

Perioada de garantie se prelungeste cu termenul scurs de la data reclamatiei pana la data aducerii la conformitate a produsului (inclusiv perioada necesara efectuarii expertizei), mentionandu-se acest fapt in certificatul de garantie. In cazul inlocuirii produsului, cel nou va beneficia de zilele de garantie ramase.

Modalităţi de asigurare a garanţiei: In situatia constatarii unui defect al produsului achizitionat din magazinul nostru in timpul perioadei de garantie, va rugam sa va rugam sa ne contactati pentru instructiuni la tel 0735.443.443 sau la adresa de mail comenzi@shoetique.ro. Garanţia va fi asigurată în cel mult 15 zile calendaristice de la data sesizării respectiv de la data finalizarii expertizei de specialitate prin:

 

Conform dispozitiilor Legii nr. 449/2003, vanzatorul are obligatia de a detalia modul de utilizare si intretinere a produsului furnizat, informatii ce sunt prezentate aici, in "Certificat de garantie". Clientul are obligatia sa verifice integritatea produsului, aspectul exterior si prezenta in ambalaj a accesoriilor produsului inainte de finalizarea vanzarii. Orice reclamatie ulterioara referitoare la lipsa de conformitate din punct de vedere estetic sau de integritate exterioara si care ar fi putut fi sesizata la cumparare nu va fi luata in considerare. Pentru a fi recunoscuta si validata orice lipsa de conformitate a produsului trebuie reclamanta in cadrul perioadei de garantie.

Condiţii în care garanţia nu este aplicabilă

 

Instrucțiuni de utilizare și întreținere a încălțămintei:

După fiecare purtare, încălțămintea se pune pe șanuri potrivite ca mărime și formă. Pentru a crea condiții optime de purtare și a mări durata de folosire, se recomandă purtarea alternativa a 2-3 perechi de încălțăminte. Incaltamintea trebuie sa aiba sireturile dezlegate /mecanismele de inchidere/prindere deschise in timpul incaltarii si descaltarii pentru a evita distrugerea mecanica a produsului. Se interzice spălarea încălțămintei în mașina de spălat sau contactul îndelungat cu apa. Udarea puternică a fețelor cu apă sau alte lichide poate duce la dezlipirea încălțămintei, deteriorarea fețelor și implicit la pierderea garanției produsului. Produsele de incaltaminte nu sunt impermeabile fiind necesar ca purtarea lor sa aiba loc pe timp uscat (cu exceptia produselor marcate ca impermeabile). Fața încălțămintei se va feri de orice socuri mecanice si de contactul cu animale domestice, rozatoare, insecte, etc.. Încălțămintea se usucă lent, ferită de surse directe de căldură. Nu vor fi folosite dispozitive de uscare (uscator, foehn, calorifer, etc.) Se impune folosirea încălțătorului pentru evitarea deteriorării premature a încălțămintei în zona călcâiului. Pentru a proteja pielea dumneavoastră de acțiunea substanțelor chimice, încălțămintea este vopsită cu culori vegetale, ca urmare vopseaua interioară poate migra. Acesta nu este un defect.

Încălțămintea din piele se curăță de praf cu o cârpă moale uscată sau îmbibată în apa curată, fără a folosi detergenți, solvenți sau orice produse chimice. Acestea pot deteriora ireversibil aspectul pielii. Se interzice spălarea produselor din piele în mașina de spălat indiferent de tipul mașinii de spălat sau de programele opționale ale acesteia. În cazul în care produsul s-a udat în condiții de utilizare normală (ploaie, ninsoare), ștergeți-l cu o cârpă moale, uscată și lăsați-l la uscat la temperatura camerei, ferit de surse directe de căldură (radiatoare, aragazuri, uscătoare etc.). Feriți produsul dumneavoastră din piele de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforări sau orice acțiune fizică de natură să-l deterioreze.

Încălțămintea cu fețe din piele întoarsă nu se spală deoarece pot rămâne pete. Pentru curățire se va folosi o loțiune specială pentru acest tip de piele. Încălțămintea cu fețe din material textil se curăță cu o cârpă umedă, folosind apă călduță și soluție slabă de săpun sau folosind soluție contra petelor, specială pentru țesăturile textile.

 



PICTOGRAMELE CU INSTRUCȚIUNI DE CURĂȚARE ȘI ÎNTREȚINERE ARTICOLE DE IINCALTAMINTE

Verificați eticheta interioară a produsului dvs. pentru a identifica modalitățile de întreținere/ curățare specifice fiecărui articol.

Garanția devine inaplicabilă și societatea noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de niciun fel de defect ce poate apărea datorită procesului de curățare/ spălare, realizat cu nerespectarea instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară și în prezentul certificat de garanție, depozitării în condiții de umiditate, deteriorării, decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură, reparării sau modificării făcute de persoane neautorizate, ultilizării în condiții improprii, altele decat cele pentru care produsul a fost proiectat. Denumirea, modelul, codul produsului, data cumpărarii, prețul, adresa magazinului ce se găsesc pe bonul de casă, alături de predarea produsului cu deficiențe, reprezintă elemente esențiale de care societatea nostră are nevoie pentru soluționarea oricărei reclamații ulterioare. Garanția se oferă după constatarea deficiențelor. Pentru aceasta este necesară predarea produsului în magazin împreună cu bonul de casă/chitanta/factura ce dovedește achiziția.