Language
 Romana  English

Returnare si schimbare produse

VA RECOMANDAM SA PROBATI PRODUSELE IN INTERIORUL LOCUINTEI, BIROULUI ETC FARA A GENERA URME DE UZURA PANTOFILOR, IN CAZ CONTRAR RETURUL NU VA FI POSBIL. PRODUSELE CE AU FOST FOLOSITE LA EXTERIOR SAU CUTATE DIN CAUZA PROBELOR INTENSE LA INTERIOR NU VOR PUTEA FI REVANDUTE SI DECI NU LE VOM PUTEA PRIMI INAPOI.

Conform legii, puteti returna produsele achizitionate in maxim 14 zile de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urma de uzura sau deteriorare a produsului.

Returul trebuie anuntat pe mail sau la telefon, eventual specificat motivul returului pentru statistica, costul transportului de retur fiind suportate de cumparator. Putem gestiona noi returnarea produsului astfel incat un curier partener sa ridice coletul de la dvs. cu livrare la sediul nostru, situatie in care curierul partener GLS Curier percepe o taxa de ridicare din locatie terta de 4lei peste costul expedierii.

Puteti opta pentru inlocuirea cu alta masura sau alt produs ce poate fi la acelasi pret sau la alt pret fata de cel comandat initial.

Daca ati beneficiat de transport gratuit sau reducere la costul de expediere, contravaloarea va fi retinuta din suma stornata. Suma de returnat se vireaza prin transfer bancar in contul indicat de cumparator in termen de 7 zile lucratoare de la sosirea produsului retur. 

Daca ati comandat unul din produsele destinate piciorului atipic (anuntat in site lat, gros; marimi exceptionale - barbatesc mai mare de 45, dama mai mare de 40) si nu ne puteti furniza detalii despre dimensiunile piciorului pentru a evita un posibil retur, costurile transportului in aceasta situatie pot reveni in totalitate cumparatorului.

In cazul returului unuia sau a mai multor produse pentru care ati beneficiat de transport gratuit sau cadou curea sau alte accesorii, acesta trebuie achitat sau returnat. Exceptie fac cazurile de schimbare produs.

Din motive tehnice solicitarea de retur facuta direct pe site din contul de client nu este valabila daca nu ne informati pe mail sau telefonic de aceasta.

Contravaloarea produselor se va returna numai in contul bancar pe care il specificati in formularul de retur sau in orice alta forma in scris, fie mail sau SMS.