Language
 Romana  English

Returnare si schimbare produse

VA RECOMANDAM SA PROBATI PRODUSELE IN INTERIORUL LOCUINTEI, BIROULUI ETC FARA A GENERA URME DE UZURA PANTOFILOR, IN CAZ CONTRAR RETURUL NU VA FI POSBIL. PRODUSELE CE AU FOST FOLOSITE LA EXTERIOR SAU CUTATE DIN CAUZA PROBELOR INTENSE LA INTERIOR NU VOR PUTEA FI REVANDUTE SI DECI NU LE VOM PUTEA PRIMI INAPOI.

Conform legii, puteti returna produsele achizitionate in maxim 14 zile de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate), fara urma de uzura sau deteriorare a produsului.

Returul trebuie anuntat pe mail sau la telefon, eventual specificat motivul returului pentru statistica, costul transportului de retur fiind suportate de cumparator. Recomandam expedierile prin Posta Romana datorita costului mult mai scazut, in caz contrar va putem solicita noi curierul astfel incat costul de transport sa fie minim in baza contractului nostru cu firma de curierat Urgent-Cargus, aproximativ 10-12ron valabil numai in Zona 1 a curierului.

Veti primi pe mail formularul de retur care trebuie completat si trimis catre noi pe mail sau fizic in colet cu produsul.

Puteti opta pentru inlocuirea cu alta masura sau alt produs ce poate fi la acelasi pret sau la alt pret fata de cel comandat initial, situatie in care costul transportului de la noi spre dvs. va fi suportat de noi integral prin Posta Romana; mai puteti opta pentru returnarea sumei caz in care vi se va returna contravaloarea produsului mai putin costurile de transport ale expedierii initiale.

Daca ati beneficiat de transport gratuit sau reducere la costul de expediere, contravaloarea va fi retinuta din suma stornata. Suma de returnat se vireaza prin transfer bancar in contul indicat de cumparator in mail, mai putin costul transportului expedierii initiale, in termen de 7 zile lucratoare de la sosirea produsului retur.

In cazul returului unuia sau a mai multor produse pentru care ati beneficiat de transport gratuit sau cadou curea sau alte accesorii, acesta trebuie achitat sau returnat. Exceptie fac cazurile de schimbare produs.

Din motive tehnice solicitarea de retur facuta direct pe site din contul de client nu este valabila daca nu ne informati pe mail sau telefonic de aceasta.

Contravaloarea produselor se va returna numai in contul bancar pe care il specificati in formularul de retur sau in orice alta forma in scrie, fie mail sau SMS.